Hectic week done! Road to final!

Bismillah

So hi as usual,  I only update blog ni bila ada mood๐Ÿ˜… Tiba2 lak ada mood datang nak update entry so there u go.

Sedar tak sedar sem 2 untuk tahun 1 cepat je nak labuhkan tirai. Exam mid semester Alhamdulillah dah lepas last week. What a hectic week last week. But yes I managed to handle it tho. Fessat, exam, makro eksplorasi etc. Alhamdulillah minggu ni lapang sikit. Road to final! Moga boleh score dekan kali ni ya Allah ๐Ÿ˜ญ

Semalam, 1 Mei, dinner PSSCUHUKM berlangsung dgn jayanya yeyyy. Setelah berpenat lelah fikir nak jual apa (sebab jadi one of AJK Pemasaran) so yesss finally girls it's done! Rumit tak rumit lah. Aku antara ikhlas tak ikhlas je. Dinner tu ok je. Semua ahli SCUHUKM ok je sebenarnya. Apa yg buat aku jelik is perangai sesetengah manusia yg tah pape berlagak bagus. Aku ni senang je orangnya. Kau hormat aku, aku hormat kau. Done. Ni kalau perangai macam haram sorry kau boleh meninggal dgn kadar segera๐Ÿ˜Š lol. Datang dinner semalam cuma nak jumpa geng je tengok depa cantik2 segak2 hewhew



 

 So dinner ni done. Tak sabarnya nak puasa ya Allah. Nak rasa pengalaman terawih kat masjid UKM ni ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜‡ sangat sangat tak sabar. And at the same time.... Aku sedih jugaklah... sebab ni dah kali kedua puasa tanpa abah. Rindu abah... Sangat. Tiap hari, rasa ya Allah...kau berikanlah ibuku umur yg panjang, berikanlah ibu rezeki yg berkat.. berikanlah ibu kesihatan yg baik, tubuh badan mental dan fizikal yg sihat๐Ÿ™ moga raya kali ni, raya yg kedua tanpa abah ni... dapat kami sekeluarga tempuh dgn redha dan bersyukur ya Allah.

Alhamdulillah, interview utk masuk program Perakaunan berjaya!! Ya Allah masa tu tawakal je sbb geng yg interview saing tu semua power2 akaun. Huhu alhamdulillah bersyukur berjaya. But still, aku takleh suka sgt ,, sbb program Perakaunan ni bukan calang-calang program. Ramai kata tough. Aku kena pandai manage masa nanti. Dah tak boleh lebih tengok kdrama huhu. Aku kena gigih study utk pastikan pngk tak jatuh๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช utk tahun 1 ni, inshaa Allah akan ambil short sem. Sebab tahu tak mampu nak bawak banyak subjek in 1 sem tahun 2 nanti ๐Ÿ˜… inshaa Allah mampu utk bawak short sem ni. Lagipun dok rumah lelama buat besar badan je nanti haha.

Haaaa nak cerita gak; 8 April haritu, tarikh yg cukup mendebarkan ewaah haha Kejohanan Nasional Wajadiri 2017; yey kami kategori 6 buah jatuh dapat Naib Johan๐Ÿ˜ Alhamdulillah kepada semua seniors, abang Baha, abang Hafiz sebab ajar kami.   hehe harap tahun depan utk kategori lain dapat menang lagi๐Ÿ˜Š tahniah gak kat geng lelaki utk kategori 6 buah jatuh siswa, dapat pingat jugak๐Ÿ’Ÿ





So sekarang ni fokus final ok. Jangan main-main. inshaa Allah. !ุฅู„ู‰ ุงู„ู„ู‚ุงุก (ilalliqa')๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’—๐Ÿ’–

Popular posts from this blog

updated

Spm

Ya Allah