Octobers

Bismillahirrahmannirrahim


It's a great Sunday guys!  Since tengah rajin online guna laptop ni, i took a chance to update my entry. Lately perasaan celaru sebab fikir final sem 1 dah makin hampir. Takutlah, entah apalah result nanti. Study-study jugak, syllabus makin lama makin susah. Entah boleh dapat ke tak result macam mid sem haritu. Im struggling for my 4 flat huaaa. Haritu sikit lagi nak 4 flat Kalini kalau dapat 3.9 lagi pun rasanya dah syukur sangat kot sebab yelah ni final huaaa. haih ok memang nak nangis pun

Semalam satu hari suntuk dok kat meja study ngadap math and akaun. Who says yg Perakaunan ni senang ha?! Meh aku nak nengok engko boleh dapat  ke tak paper ni ugh. Student Science selalu pandang rendah doh. Aku yg dulu pure science pun tak pernah nak pandang rendah pada students akaun dulu-dulu. Okay whatever.

************************************************************************************************************************************************************

Last night, saja jelah nak usha wechat someone ni kan. Guess what? Ya i read it! Kalau betullah moment tu untuk aku weh, meh aku nak habak tahniah kat kau. Tahniahlah weh sebab dah sakitkan hati aku untuk kali yg ke berapa pun aku tak tau nak kira dah. Kau dengan serkap jarang kau tu dah boleh pergi terjun loji ok. Kalau bukan untuk aku then for who? If not for me then kau memang pasang perempuan lainlah isn it? Ha ha damn funny bro nak kata aku hipokrit Aku tak tahu pulak kalau ibu aku suka Jamal Abdillah she's like curang dengan abah aku? Hahahahaha nak kata bodoh kang marah

It's not a wrong right kalau aku suka senior kat sini? It's like kau jadikan dia pemangkin semangat untuk dapat 4 flat why not? Sukati akulah. Yang penting aku tak menggedik miang nak mampus datang ngendeng2 kat dia kan?! Senior aku tu pun tah tahu ke tidak kewujudan aku ni  lol. Oh fuck. Im tired with this feelings. Enough is enough. Entry before before this pun dah kata yg kau pernah buat aku  sakit hati right? So now Pisang tak akan berbuah tiga kali! Cukuplah dua kali yg cacat. *Ah whatever biarkan aku merepek*

Sedih weh. Aku pun tak tahu kenapa. Aku beria jaga hati aku kat sini untuk kau, while kau kat uni kau sana tu??? Entah jaga mata jaga hati entah tidak kan?! Of course dah terbukti 'tidak'! Ah tulah lelaki. Tak boleh nak setia langsung! Aku beria jaga hati aku, tolak hati lelaki lain yg cuba datang nak berkawan, semata-mata untuk kau tapi ini kau balas kan   Im laughing as fuck tho. Patutlah dah lama tak contact aku kan...

************************************************************************************************************************************************************

Kelakar sangat. Penat jaga perasaan ni. Now, im free. Walaupun memang rindu, but i know it is worthless. Tak perlu rasanya simpan hati untuk typical lelaki macam dia.

Back to reality, final is around the corner, it will start on this 26th Oct so i wish all the best for myself and dont be sad ok love. Inshaa Allah manalah tahu senior yg kau admirer tu jodoh kau kan Ain kan hahahahahhahahaha srsly angan-angan minah jenin dok. Whatever, harapnya dapatlah jumpa jodoh yg setia dan baiknya macam  Abah, the only guy who shows a very good examples to his son and daughters.

 *takde gambo latest dgn abah
                                                     

Semoga ibu dgn abah panjang umur sihat walafiat, sentiasa dikurniakan rezeki yg berkat dan peroleh kebahagiaan di dunia dan di akhirat hendaknya aameeen.  Im wishing the best for my future life. Tak naklah sedih sedih untuk lelaki bodoh yg tak pernah nak hargai kesetiaan kau right Ain so chin up and pray a lot to Allah ok :') Semoga misi mencapai 4 rata berjaya!


Oh ya, good luck too for my classmates 

A4P5 15/16   PilahDelphia

All the best for my final semester 1, xoxo

                                                                                                                                             -wannrn.



Popular posts from this blog

updated

Spm

Ya Allah